Erehdyin taas tilaamaan Kiinasta roinaa

Erehdyin taas tilaamaan Kiinasta roinaa. Aina ei käy niinku Haukilahdessa.

Pari viikkoa tilauksesta ja myyjä viestitti että:

”So sorry to tell you that the shipping company tell me their shipping car meet an accident on the shipping way. And your parcel was damaged.”

(vapaa suomennos: kuljetusyhtiö ilmoitti heidän kuljetusautonsa joutuneen onnettomuuteen ja autossa mukana ollut mun paketti sattu tuhoutumaan.)

 

Ja reilu viikko meni taas kun myyjä ilmoitteli  seuraavaa:

”I am so sorry again.
The resend parcel was return to me today for the reason it come with the power. The DHL Global Mail can’t send the items with power.”

(vapaa suomennos: myyjä lähetti uuden tuotteen ”tuhoutuneen”tilalle, mutta nyt kuljetusyhtiö palautti tuotteen koska se ei kuljeta tuotteita joissa on ”woima” ja myyjä ilmoitti lähettävänsä ostokseni eri palvelulla jossa ilmeisesti voi ”woima” olla mukana.)

 

 

Jään huvittuneen kyrpiintyneenä odottamaan seuraavaa näytöstä. Myyjä on siis laittanut mulle jo kolme seurantanumeroa joista yksikään ei ole näkynyt missään ”tracking” palvelussa.

ps. ”woimalla” tarkoitettaneen litiumakkua.

 

**************************************************************

25.8. reilu kuukausi tilauksen jälkeen myyjä ilmoitti että viimeisinkin postitus jäi tullin turvatarkastukseen ja palautui myyjälle. Ilmotin myyjälle peruvani kaupan. Ei ole vielä tullut vastausta.

Mitkään myyjän kolmesta seurantanumerosta eivät ole näkyneet rahtifirmojen seurantapalveluissa vaikka ne ovat jo käyneet tullissa ja yksi on hajonnut kuljetuksessa.

Vaikuttaa vaan siltä, että myyjä halusi itselleen korottoman 150:n taalan lainan.

**************************************************************

28.8. myyjä vahvisti tilauksen peruutuksen ja sanoi palautuksen tulevan 1 pankkipäivän aikana.

1.9. palautusta ei ollut tullut ja otin taas yhteyttä myyjään ja tänään tuli vastaus.

”We just found there was a error with our refund system , cause refund unsuccessfully . we’ll do it again soon , please check again”

**************************************************************

29.10. Rahat palautettiin noin viikko tilauksen peruutuksesta. Myyjä on myynyt näitä kapistuksia 8kpl. Palautteista löytyy vain kaksi palautetta joista toinen on mun laittama ja toinen jonkun muun joka sanoo palautteessa, että kaikki sujui hyvin, mutta ei saanut tuotetta. Miten vitussa homma on sujunut hyvin jos keijo ei ole saanut sitä mitä tilas.

Eli 8 asiakasta on maksanun yhteensä noin 1200 taalaa eikä kukaan näistä ole laittanut palautetta, että olisi saanut tilauksensa eli pahasti kyllä nyt vaikuttaa siltä, että myyjä vaan rahoitti bisneksiään olemattomilla myynneillä. Mun 150 taalaa oli kiinalaisella lähes puoltoista kuukautta.

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s