Elisalla jormat mielessä

Muutama päivä sitten nousi Lidlin maitomainoksesta kohu.

Mainoksessa kerrottiin maidon tulleen ulos maitokaapista ja homppelit sekosivat tästä täysin, koska mainos jotenkin heidän mielestään kehoitti kaikkia tulemaan ulos kaapista tai jotain….

Ajattelin silloin, että justjoo taas on varsinainen mielensäpahoittajien joukko saanu itkupotkuraivareita tyhjästä.

Mutta sen ymmärtää vasta sitten kun osuu omalle kohdalle.

Ja nyt osui, Elisan mainoksessa on kuva alastomasta adoniksesta jonka jorman kohdille laitettu noin 120asteen kulmaan Eiffel-torni.

En ollut Eiffeltornissa vielä ehtinyt käymään vaikka olisin siellä halunnut käydä. Enää se ei onnistu kun tämä Elisan mainoksen kuva on juurtunut syvälle mieleen ja jos aikoisinkin mennä kyseiseen torniin niin mielikuva isoon kyrpään menemisestä tämän satavarmasti estäisi. Hyi hyi mainostajat, miettikää nyt vähän minkälaisia mainoksia oikein teette.

eiffel1

120-asteen kulmalla ei olisi ennen päässyt elokuvasensuurista läpi, 45 oli muistaakseni raja aikoinaan.

Ei enää ikinä Pariisiin.

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s