Versyksen 3. huoltopäivä

7.7.2015:

Kunno vehkeillä eturatas lähti irti ku palmun alta, olipahan huonokuntoisin ratas minkä olen luonnossa nähnyt. Ketjut oli paremmassa kunnossa ja niillä olisi varmaan vielä joitain tuhansia kilometriä ajellut, mutta kun kerran paikat oli auki ja mulla oli sopivasti Kawan vihreät ketjut niin vaihdoin ne samalla.

eturatasuusi

Uusi ratas.

eturatasvanhajauusi

Uusi ratas vanhan rattaan alla, ja kuvasta näkyy minkälainen rimpula siellä oikein oli.

vaihdevipu

Vaihteet meni koeajossa hyvin päälle, mutta laitoin kuitenkin vähän rasvaa vivuston palloniveliin.

Etupään laitto jämähti taas työkalupulaan kun sopivan kokoista kuusiokoloavainta ei ollut matkassa mukana. Availin yläkolmiota sen verran, että pääsin vähän vilkaisemaan laakeritilannetta ja sen mitä siitä pääsi näkemään niin hyvältähän nuo näytti ja olivat vielä siistissä rasvassakin. Joiltain foorumeilta olin lukenut, että Kawasaki Heavy Industries olisi säästänyt rasvanlaitossa monissa Versyksen nivelissä ja laakereissa mm. emäputken laakereissa. Saattaa jopa olla niin, että tämän Versyksen emäputken laakerointia on joskus huollettu.

nostopoydalla

Kawan huolto vielä kesken

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s