Versyksen 2. huoltopäivä

6.7.2015:
Työkalujen ja ajan puutteen takia sain kunnostettua vain sivuseisontatuen.
Eturatas oli niin tiukassa ettei paikalla olleella kalustolla sitä saanut auki, joten sen sijaan putsailin pyörää ja siivoilin tallia.
Siinä pyörää putsaillessa ja käynnistellessä huomasin, että pitkien ja lyhyiden ajovalojen piuhat oli kytketty ristiin eli kun pisti lyhyet päälle niin pitkät syttyi ja päinvastoin. Mitähän pyörä vielä kätkee sisälleen.
Etupään yläkolmio oli samalla tasolla kun etuiskarin yläreuna tämä voi tosin olla tarkoituksellistakin, mutta normaalisti yläkolmion yläreunan pitäisi olla  iskarin yläreunaa 12 milliä alempana.

Ensimmäinen vikakin löytyi tai sitten mä en vaan osaa, mutta kelloa en saanut laitettua oikeaan aikaan.
Huomenna järeämmillä työkaluilla mutterin kantoja pyöristelemään.

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s